Sunday, November 20, 2011

Sayangilah aku Walau sesaat itu cukup untuk ku

Aku mengatur langkahku berjalan tanpa bayang-bayangMu langit dan bumi setia, menemaniku matahari menyinar tak pernah berpihak padaku Ku kepanasan tanpa perlindunganMu.Hari berganti hari aku masih teguh menanti..Hadir diri Mu dalam hidupku ini.Rasa kecewa ada bila kaki penat berlari Namun yakinku Kau kan kutemui

Aku takkan pernah cuba berhenti langkahku mencari Cinta
Yang ku tahu hanya untuk diriku..akan ku terus cari sampai hujung dunia
kerna ku tahu akanku jumpa diriMu dan aku kan terus menempuh mimpi-mimpiku selalu
kulihat semua gembira,bila mengenali erti Cinta senyuman ku beri hanya duka
bila ingin Teman tuk berbicara Cinta jangan sembunyi mataku kabur mencari
hadirlah dalam hidupku ini

Sayangilah aku
Walau sesaat itu cukup untuk ku
Bisikanlah aku
Kata-kata cinta yang indah pada ku

Oh terimalah diriku
Hadir dalam hidupmu
Walaupun ku tahu
Aku dosa-dosa mu
Itulah takdirku

Kasihanilah aku
Agar jelas cahaya di depan mataku
Kau pandanglah aku
Agar bisa kau selami hati kecilku

Mungkinkah aku hanya
Sesalan cintamu terlanjur memangilku
Dan terburu nafsu lalu membunuhku

Oh tuhan
Tiada siapa yang tahu betapa deritanya aku
Menahan sakit zahir dan batinku
Tapi tetap ku lafazkan kalam suci dari nurani
Ku unjubkan pada ilahi rabbil izati
Semoga dosa-dosa ini di ampuni

Insan fahamilah hidup ini
Aku tak mengerti jika aku disakiti
Kering airmata ini tanpa disedari
Akhirnya terhenti suara tangisan ini
Seketika dikenangi kini tiada lagi


Sayangilah aku
Walau sesaat itu cukup untuk ku


Andai dia yang terbaik untukku..Aku bersyukur pada-Mu..Andai segala kekecewaan aku selama ini..Kau gantikan dengan rasa indah ini..Aku redha..Aku pasrah segalanya..Pasrah atas segala yang telah Kau takdirkan..Biarlah rasa ini terus harum mewangi dalam hati ini..Menjadi segudang rindu yg hanya dia yg tahu..Rindu yg KAU halalkan..Cinta yang tiada nista untuk menggapai redhaMU..

No comments:

Post a Comment